loading...
پایگاه اندیشه ندبه
خبرنامه سایت+جوایز ماهانه
https://rozup.ir/up/fanni/baner/2.jpg
mounji بازدید : 411 یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

شعری بسیارزیبا در مورد امام زمان(عج)

شب شنبه

شبی بارانی و سرد

شبی ظلمانی و دور از فراغت

گرفتار شب جمعه شد و باز یار نیامد

چه کنم ، هرچه در این راه کنم صبر ،

شدم منتظر و عاشق آن رهبر و آن عشق مجسم ،

نیامد - نیامد که کند شاد دل خسته دلان را

همه ی عالم و آدم زفراقش ،

شدند بی تاب قرارش

باز آن مرد نیامد

زیر باران شب خاطره ها

دل من خسته و بی تاب و توان

شده است در قفس فاصله ها ...

روشنی روز نه ز آن است

که آفتاب ز لب ساحل این چرخ کبود،

در طلوعی از طلوع جمعه ها ،

بیاید و آتش بزند قلب همه خسته دلان را

کاش آفتاب پنهانی ما سربرسد

و کند ختم همه ظلم و شب و قحطی و این فاصله ها ...

من شدم باز اسیر این همه قافیه ها

و همه ترسم و آشفتگی ام

در این است که مبادا همین چرخه ی جافی گر این دور زمان

ندهد مهلت دیدار تو یارا

ندهد مهلت این را که ببینم

در آن عمق نگاهت

موجی ز سرور و شادیِ خاتمه ی عصر جفا را

و همین است دلیل نغمه ی پر ز غم آن دل شیدا

که اسیر قفس فاصله هاست

و اگر در دل ماهست هنوزم قراری ،

ز آن است که تو هستی در درون قلب ما

و هنوز منتظریم ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات ویژه

     

    استاد رحیم پور ازغدی


         استاد رائفی پور

    تبلیغات
    بنر120 در 240.jpg
    آمار سایت
  • کل مطالب : 545
  • کل نظرات : 217
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 277
  • آی پی امروز : 117
  • آی پی دیروز : 76
  • بازدید امروز : 158
  • باردید دیروز : 389
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,620
  • بازدید ماه : 1,620
  • بازدید سال : 60,559
  • بازدید کلی : 740,407
  • کدهای اختصاصی
    لوگوی حمایت از ما

    http://up.hossein-ezzati.ir/up/hossein-ezzati/nodbe2.jpg


    لوگوی همسنگران