loading...
پایگاه اندیشه ندبه
خبرنامه سایت+جوایز ماهانه
https://rozup.ir/up/fanni/baner/2.jpg
mounji بازدید : 402 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)
السلام علیک یا غریب الاغربا
السلام علیک یا معین الضعفا
السلام علیک یا امام رضا(ع)
السلام علیک یا شاه خراسان ...

کاش یک شب باز مهمان دو چشمت می شدم
ریزه خوار مشرق خوان دو چشمت می شدم ...

کـاش یـک شب می گذشتم از فراز چشم تو
گرم گلگشـت خـراسان دو چشمت می شدم

کـاش یـک شب می سرودم گنبد زرد تو را
فارغ از دنیا، غزلخوان دو چشمت می شدم

کاش یک شب می نشستم بر ضریح چشم تو
بـاز هـم پـابـند پیمان دو چشمت می شدم

صحن و ایوان تو را ای کاش جارو می زدم
چـون کـبوترها نگهبان دو چشمت می شدم

ضـامن آهـوست چشمان دو شهد روشنت
کـاش آهـوی بـیابان دو چشمت می شدم

کاش یک شب معرفت می چیدم از چشمان تو
غـرق در دریای عرفان دو چشمت می شدم

کـاش یک شب می شدم خیس نگـاه سبز تو
شـاهد اعـجاز بـاران دو چشمت می شدم

کاش یک شب نور می نوشیدم از چشمان تو
مـی درخشیدم، چراغان دو چشمت می شدم

سخت شیرین است طعم روشن چـشمان تو
کاش یک شب باز مهمان دو چشمت می شدم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات ویژه

     

    استاد رحیم پور ازغدی


         استاد رائفی پور

    تبلیغات
    بنر120 در 240.jpg
    آمار سایت
  • کل مطالب : 545
  • کل نظرات : 217
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 277
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 44
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 107
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 502
  • بازدید ماه : 3,075
  • بازدید سال : 44,726
  • بازدید کلی : 724,574
  • کدهای اختصاصی
    لوگوی حمایت از ما

    http://up.hossein-ezzati.ir/up/hossein-ezzati/nodbe2.jpg


    لوگوی همسنگران