نماد فراماسونری بر روی نرم افزار NOD 32
[align=justify]ترمینولوژی روایات:
بزرگترین مشخصّة دجّال که در روایت امیرالمؤمنین(ع) به آن اشاره شده است، داشتن یک چشم چپ است. با اوّلین نگاه به آرم رسمی سازمان فراماسونری، میتوانید این چشم چپ را مشاهده نمایید، که در رأس آرم قرار دارد (او چشم راست ندارد و چشم دیگرش در پیشانی اوست)، این چشم درون آرم، درخشان است (و مانند ستارة صبح میدرخشد).[/align]
[align=justify]ترمینولوژی روایات:
بزرگترین مشخصّة دجّال که در روایت امیرالمؤمنین(ع) به آن اشاره شده است، داشتن یک چشم چپ است. با اوّلین نگاه به آرم رسمی سازمان فراماسونری، میتوانید این چشم چپ را مشاهده نمایید، که در رأس آرم قرار دارد (او چشم راست ندارد و چشم دیگرش در پیشانی اوست)، این چشم درون آرم، درخشان است (و مانند ستارة صبح میدرخشد).[/align]
[align=justify]اگر به معنای لغت دجّال توجّه شود، به معنای کذّاب است که این بارزترین خصوصیّت این جامعة مخفی است؛ مخفی کاری این سازمان، نمونة بارز نفاق در ادبیات قرآنی ـ اسلامی است؛ همچنین آنها خود را انسانهایی بشر دوست و صلح طلب معرفی مینمایند؛ یعنی مَرکب آنها به جای جنگ و خونریزی که نماد آن رنگ قرمز است، بر مَرکبی سفید سوارند (و بر الاغ سفیدی سوار است) و بهوسیلة آن، اهداف قرمزِ پشت پردة خود را به پیش میبرند، امّا مهمترین ویژگی این سازمان مخوف و مخفی، ضدّیت با ادیان توحیدی اصیل است که دقیقاً بر روایات اسلامی صدق میکنند.
گردانندههای این جریان، جریانهایی مشابه را نیز اداره میکنند که عنوان دجّال و خصوصیاتش بر همة آنها صدق میکند، این گردانندهها، شبکهها و جریانهای متّصل به آنها، در اختیار صهیونیسم و استکبار جهانی هستند که مقام معظّم رهبری از آنها با عنوان «شبکة زورگویان صهیونیست جهانی» یاد نموده است؛ جریانی که تمامی یا حدّاقل، اکثر فساد، تباهی و جنایات سراسر جهان، زاییدة اعمال آنهاست.[/align][align=justify]پیشوند anti (ضد) در ترکیب معانى متفاوتى دارد: antibasileus به معناى پادشاهى است که دوران فترتى را پر مىکند؛ antistrategos به معناى کنسول فرماندار [استان قدیم روم] است؛ antihoupatos در روم قدیم به معناى فرماندار کل بوده است؛ در هومر antiheos شخصى است که از لحاظ نیرو و زیبایى به خدا مىماند، در حالى که در آثار دیگر نمایانگر خداى ستیزهجو است. اگر صرفاً از قیاس پیروى کنیم، مىتوانیم antichristos را به شخصى تفسیر کنیم که از لحاظ سیما و نیرو به »مسیح« شباهت دارد؛ امّا راه مطمئنتر این است که واژه مذکور را طبق کاربرد آن در کتاب مقدس و [زبان ] کلیسایى تعریف کنیم .
[/align]